Mi smo ovlaštena i licencirana agencija u prometu nekretnina i tražimo novog člana tima koji će se uklopiti u našu veselu i dinamičnu radnu atmosferu!
Opis posla:
- Svakodnevna komunikacija sa strankama u živo, telefonom, mailom, putem društvenih mreža
- Odgovornost za točnost pri unosu i ažuriranju baze podataka o nekretninama
- Sudjelovanje u pripremi i uređivanju oglasa za oglašavanje na specijaliziranim portalima za nekretnine
- Priprema marketinških sadržaja (fotografije, tekstovi) u svrhu promocije na društvenim mrežama – Facebook, Instagram
- Briga o svim on line portalima i ažurnosti istih
- Podrška u planiranju i koordiniranju sastanaka i drugih aktivnosti vezanih za poslovanje
- Pravovremeno distribuiranje potrebnih informacija svim članovima tima
- Briga o općem funkcioniraju ureda u administrativnom smislu
Uvjeti:
- IT vještine – MS Office paket s naglaskom na Excel i Outlook
- Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu (razina B2-C1)
- Dobro poznavanje društvenih mreža (Facebook, Instagram)
- Iskustvo rada na istim ili sličnim pozicijama (poželjno ali nije uvijet)
Potencijalni kandidati trebaju biti sposobni za samostalan i timski rad, imati inicijativu, biti proaktivni i točni u obavljanju svojih zadataka. Također, kvalitetno pismeno izražavanje na hrvatskom jeziku bit će važno za komunikaciju s klijentima i kolegama.
Ukupno gledajući, ovo je dinamična uloga koja kombinira različite zadatke iz područja marketinga i administracije. Nudi se prilika za rad u stimulativnom okruženju i mogućnost prelaska u redovni radni odnos.
Ukoliko ste zainteresirani molimo Vas da svoj ažurirani životopis pošaljete do 15.05.2024. putem kontakt forme u nastavku ili na mail: